Tuesday, September 24, 2013

Give Away Set Kurus/Diet Shaklee


Tamat : 10/10/2013

SHAKLEE adalah produk kesihatan yang tidak perlu di perkenalkan lagi, Keberkesanan dan kehebatan produk ini telah di akui ramai dan saya sendiri sebagai salah seorang pengguna barangan SHAKLEE. Saya pernah memakan set untuk penyususan dan sekarang memberikan anak saya MEALSHAKE untuk menambahkan selera makan beliau memandangkan dia sangat cerewet tentang makanan. 

Alhamdulillah lepas mengamalkan MEALSHAKE, dia dah kurang selsema,batuk dan selera makan juga bertambah! Saya juga sedang mengamalkan Chewable Vit-C untuk masalah selsema saya dan so far alhamdulillah...

Jadi, bila terjumpa GA yang menawarkan hadiah Set Diet/Kurus Shaklee, saya terpikat untuk mencuba bagi pihak suami saya yang sedang dalam proses untuk menguruskan badan. Mudah-mudahan ada rezeki suami saya.. :D

So, kalau korang nak join dan rasakan sendiri kesan produk ini, jom la join..Klik je banner kat atas.
GUD LUCK ALL!!

3 comments:

  1. hai... dri segmen yang sama... bw sini...

    gd luck ^_^

    http://nuraizwahdahwan.blogspot.com/2013/09/give-away-set-kurusdiet-shaklee.html

    ReplyDelete
  2. Singgah..jom semak senarai peserta GA

    ReplyDelete