Thursday, October 17, 2013

Cik Bunge Oh Cik Bunge..Abg Oh Abg..

Cik Bunge sekarang dah mula pandai nak bergaye..nak cerita pun banyak so tengok gambo je la ye...nak abadikan gambo diorg dlm blog nanti dah besor bole tengok cmne pe'el diorg mase kecik2...hehe..

Antik...antik...(cantik...cantik) kuat bergaye..selagi x beli spek ni dia xnak gerak dari rak kedai tu..huhu

Gambo fresh pagi raye haji


Abah: abg amik la spek yg bingkai marron ni..cantik sikit
Abg Iman: xnak...nak yg ijau..yg tu x cantik.malu nak pakai..
Ibu: (aik? yg ijau terang gitu dia x malu pulak pakai?) hahahahaah...ape2 je la bang..bad taste la ko ni..

 
Senyum semua!!

Leka main sambil blaja

Semua tengah kusyuk

Ni gambo fresh minggu ni..balik je rumah...mandi pun nak pakai spek hitam! Sape yg pakai bwk mandi? haa..tu Cik Bunge tu la...hahaah...Baju ape pun xnak pakai, lari keliling rumah dgn spek itam bingkai kuning dia tu...hihih...

10 comments:

  1. Alalalala, comelnya...Selamat berkenalan...Thanks sudi singgah blog akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak,thanx singgah sini..akak dok p11c kan?

      Delete
  2. Replies
    1. trima kasih anajingga... syukur pinjaman berharga Allah bagi sementara kat dunia..

      Delete
  3. comelnyaaaa :D aeny follow kak ^^

    http://aenyminnie.blogspot.com/2013/10/gempak-giveaway-red-delima-di.html

    ReplyDelete