Monday, June 3, 2013

Berjuang selagi terdaya Muhamad Amin Fahmi!!

Berikut latest condition angah yang diambil dari FB papa angah selepas dia disahkan oleh doktor tidak boleh di ubati lagi.

As salam
Day 11 (dr tarikh doc sahkan kanser angah (MUHAMMAD AMIN FAHMI) tdk blh diubati).

Kami smpi di ppum kul 11am.

Angah sakit panjang dr kul 1am sampai 8am..sakit sangat sampai usus kat luar perut dia menitik darah..

Ya allah mohon dipermudahkan segalanya. Angah baring penat..tiada slera makan..badan dah kurus..

Acik doakan saya ya...amin


Makin kurus badan dia sbb dia xde selera makan bila sakit. Aku sanggup x bkk FB sebab xsanggup dah nak baca status angah yg dah pasti buat aku menangis. tak sanggup dah nak baca dia dalam kesakitan yg amat sangat. Hari ni dia ke PPUM. skang pun  tgh sakit lagi.. Ya allah...kalau dah sampai masa dia untuk kembali bersamamu kau mudahkan lah jalannya ya allah..kalau jodohnya masih panjang bersama  kami, kau sembuhkan lah dia..hilangkanlha sakitnya..


Hari-hari aku asyik ingat kat angah..bila mlm terkenang kt dia tgh buat apa agaknya, sakit ke, tido ke...serius asik teringat. Bila nak bukak FB je kene sentiasa berharap ada perkembangan positif dari angah tp so far xseperti yang diharapkan. Aku sebak sgt2 tgk keadaan dia tp dia anak yg sgt2 sabar dan teguh. Dia membuatkan aku lebih menghargai anak-anak, sedar tentang ketentuan Allah, sedar yang aku ni lemah dan belum tentu aku boleh sekuat dia.. 

P/s: mata dah bergenang..nanti aku update lagi status angah

No comments:

Post a Comment