Wednesday, April 3, 2013

MENYESAL!!

Cer cuba korang compare kasut coklat no.1 kt gambo pertama dengan yg kedua. Banyak beza ke x?


VS.



Kalo korang la sakit hati x? Sampai-sampai je tadi aku bukak tengok condition dia mmg macam haram J. Sedih aku sbb xcited dah nak pkai tapi dgn tali macam tu ghupe, siap tercabut lagi tu..tapak kasut pun terkopek. Ini yang dikatakan condition 8/10 ka?????? Haih...rasa nak marah pun ada. Harganya mmg la tak mahal yakni RM6 sepasang tp cmpur kos pos RM7 aku rs mcm bazir duit gile byr kos pos bila brg yg aku dapat xboleh nak pakai pun.

Ni antara chat aku dgn adik bertuah ni masa aku tgh kawtim nk beli kasut ni:



Hi sis..utk no 1 wedges brown brand opera.
size 5
condition 8/10 (tapak n permukaan cantik cuma tali utk adjust lubang ada rekahan sikit yg x ketara)
masa beli RM69.90
Price harini rm6 + RM7 pos laju = RM13

Realitinya: condition 1/10 dan aku terus je campak kt tong sampah kasut tu. mmg xbole nak pakai dah pun dengan kulit talinye terkopek relai. Bagi free pun aku xmau. Ahh...pengajaran betul aku dapat kali ni.

MORAL : Hati2 bila nak membeli online. Nak puas hati beli baru je trus. Xde duit dok diam sudeee!!!


No comments:

Post a Comment