Wednesday, June 3, 2015

Giveaway Mega Raya by Azhafizah.com


Tarikh tutup: 26 Jun 2015

Senarai Hadiah:

1. (Glitter Wide Shawl + Tudung Bawal + 2 Brooch Bunga) x 2 Pemenang dari Azhafizah
2.Cash RM50x2 pemenang dari Nurul Shahira
3.1 Balang Kuih Raya + RM50 dari Afzalsukasuki
4. Kuih raya dari Norhaen
5. Baju raya dari Muslimah Dress Wardrobe
6. Shawl dan pin dari Shida Radzuan
7. Dress dari Nonasani
8. Sepasang kain dari yangbaik
9. 1/2 kg Mini Popia Ikan Bilis dari Nurul Yui 
Nak join jugak? Klik je banner kat atas..

11 comments:

  1. best of luck ye! semoga murah rezeki... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



      Delete
  2. singgah dr segmen yg sama ;)

    http://mammadanish.blogspot.com/2015/06/giveaway-mega-raya-by-azhafizahcom.html

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadan dan selamat berpuasa. Good luck saya pun join segmen yang sama http://travellogdin.blogspot.com/2015/06/giveaway-mega-raya-by-azhafizahcom.html

    ReplyDelete

  4. Assalmualaikum wbt , / Salam Sejahtera. Saya jemput awak join Ga.. Maaf menganggu yee.. Good LUCK .. Salam Ramadhan :)


    GIVEAWAY EFG MEGA RAYA 2015 RM3100 (9 Julai 2015)

    GA RAYA 2015 BLOG JAKET BIRU

    ReplyDelete
  5. Hai...

    Terima kasih sudi sertai Giveaway Mega Raya by Azhafizah.com

    Sila semak senarai nama.
    http://www.azhafizah.com/2015/06/senarai-nama-giveaway-mega-raya-by.html
    Jika tiada boleh beritahu ye.

    Keputusan akan diumumkan pada 29 Jun, 12:00pm.

    ReplyDelete
  6. Singgah dari segmen yang sama...goodluck :) http://seindahcerita.blogspot.com/2015/06/giveaway-mega-raya-by-azhafizahcom.html

    ReplyDelete
  7. segmen tamat ! Semoga berjaya :)

    http://theathra.blogspot.com/2015/06/giveaway-mega-raya-by-azhafizahcom.html

    ReplyDelete
  8. Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

    ReplyDelete
  9. jom join GA ni jom.hadiah menarik menanti!
    http://bajuwarnacoklat.blogspot.com/2015/07/giveaway-cash-raya-rm1000-by-emas-putih.html

    ReplyDelete