Monday, October 29, 2012

Hati Yang Cedera

Hmm..tengok pada tajuk macam jiwang tapi tuhan je yang tahu apa yang aku rasa skang. Dari pagi aku hujan tak henti-henti tiap kali aku pikirkan perkara yg merunsingkan aku ni. honestly i hate it when being put in this situation everytime by the same people. i myself dont get it y i'm still willing to go tru all this shit over and over again.

Rasa mcm nak lari dari umah pun ada. Lari dari semua org utk tenangkan pikiran tapi sayangnya x bole sbb kalo nak lari kena bawak cik bunga yg manja tu. Aku tak tau lah bila semua benda mengarut ni nak stop for good. Penat dah aku rasa bila asyik tersepit setiap kali ada mslh. Sorang ego sorang lagi xnak cuba pikir secara positif apa yg org cakap. Aku DAH PENAT!!

Tak tau lah apa lagi yang aku kena buat supaya semua orang puas hati. Aku cuba paham keadaan diorg & aku cuba nak clear the air tp end up makin teruk plak. Camana lagi aku nak buat? Ke aku yg salah sekarang ni? Aku pun dah tak tau apa nk pikir. Datang opis pun jadi tak produktif sbb kepala merewang mikir masalah ni.Niat hati nak luah kan perasaan yg sedih kt someone, tp lain plak sudahnya. Aku plak yang jadi tempat meluahkan rasa tak puas hati. Macamana tu? Diorg cuma ckp kt mulut je paham keadaan aku tapi sebenarnya xsapa yang tau camana rasanya duduk di tempat aku ni.

Ain...tolong la ibu ni. Ibu rasa macam nak amuk je kt semua orang biar diorg tau hati ibu ni dah jadi kering tggl nak pecah je lagi. ke Ain rasa ibu ni pentingkan diri sendiri? Entahlah Ain.

No comments:

Post a Comment