Wednesday, March 7, 2012

LAhirnya Cik Bunga Dalam Famili Kami

Fresh dari dalam Labour Room

Masa dalam pantang



Lepas semua org tertanya-tanya bila budak ni nak keluar, akhirnya dia pilih tarikh 7/3/2012 untuk lahir tengok dunia. Posdate 3 hari tau! Sekali bila kluar orgnya hah...3.51kg. Bole tahan besar. Masa dalam perut mati-mati aku ingatkan boy sebab lasak dia dasyat dari abang Iman. Rupa-rupanya yang keluar ada 'bunga' la..hehehe..sampai skarang aku rasa macam mimpi dapat baby girl. Tapi syukur aku kepada Allah sebab dimudahkan semua urusan melahirkan Ain. Bab sakit tu mmg xbole lari la kan...kalo x kang x gugur plak dosa2 kecik aku..heheh..

ASben aku of kos la hepi dah ada sepasang. Dia asik tilik je muka si Ain ni. Ntah la apa yang dia tengok aku pun x paham. Tapi Abang Iman je ada prob nak adapt persekitaran baru bila dah ada adik. Kene bagi abang Iman masa untuk terima Ain. Dia dah biasa dimanjakan semua orang, skang tiba2 plak ada budak baru mmg la dia angin.hehe

Ape pun Ibu dgn Abah hepi & syukur sangat Allah pinjamkan korang berdua kat kami...Terima kasih Allah...

No comments:

Post a Comment