Friday, January 20, 2012

Minggu ke-34

Hmm...arini dah masuk minggu yg ke 34. Sekejap je rasanya pregnancy kali ni. Tak macam yang pertama dulu. Walaupun kali ke-2 tapi hati berdebar-debar jugak nak tunggu hari bersalin. Rasa macam 1st timer plak.hehe...

Iman plak setiap hari ada je perangai bukan-bukan yang dia buat. Boleh bikin darah aku naik tapi mana yang aku bole sabar, aku cuba la sabar. Kesian jugak kat dia kalo asik marah-marah je. Bukan dia paham pun. Tapi malam tadi mmg aku stress dengan perangai dia bila dia asik kacau aku nk tido. Dah la aku payah nk tido malam sejak akhir2 ni. Dia plak wat perangai nk ajak main car lah, nak kapal terbang lah, nk susu lah macam2 lagi. Emosi aku jadi x tentu dengan mata dah letih, badan letih, mana pikir esok nk keje dengan mata yang mengantuk x hingat. Geram aku jadinye.

Tapi bila dia wat suara sedih, aku jadi kesian pulak. hish...letih betul aku malam tadi. PAgi ni kat opis, mata dah mcm separuh terbukak je. Memang terasa mata aku ni letih, kepala aku sakit x cukup tido. Yang orang kt dalam pulak bukan main ligat lagi. Yang no 2 ni mmg kuat betul x padan kecik...Harap2 nya sihat la semua.

No comments:

Post a Comment