Thursday, March 7, 2013

Cik Bunga Ku Dah Setahun!!!


Okeh..anak dara aku dah setahun la hari nih??!!!! huhuh..sedih sebab cepat je dia dah besar..hepi sebab dah macam-macam dia pandai buat.Aku rasa macam baru je lagi cuti bersalin tapi dah setahun ghupenye ye. Cik Bunga pun dah pandai berjalan, mulut bising bla bla bla membebel marah kt abg Iman bila kena usik. Dah pndai goyang-goyang badan. hehe..

Dan ini juga brmakna aku dah BERJAYA breastfeed anak aku selama SETAHUN!!!! ALHAMDULILLAH...Tuhan je tau macamana hepinye aku bile boleh realisasikan angan-angan aku untuk BF Cik Bunga.BF ni pada aku adalah hak si anak dan ibu wajib mencuba untuk menunaikan hak ini. Dan aku tau yang BF ni takkan berjaya tanpa ilmu sebab aku dah mengalaminya sendiri. Insyaallah kalau ada rezeki 'org baru' akan datang (xtau bile hahah) aku nak BF lagi. BF ni mmg indah dan buat kita rasa hebat tentang menjadi ibu at least tu pada pandangan aku la. Aku masih berharap untuk menyusukan Cik Bunga sampai 2 tahun insyaallah jika di izin Allah.

Aku still berangan untuk kongsikan pengalaman bersalinkan Cik Bunga ni tapi belum ada kesempatan nak karang cerita. Tapi takpe, nnti aku update je kt sini bila karangan aku tu dah ada draf. Boleh jugak buat kenangan untuk Ain bila dia dah besar dan bila aku dah takde nanti dia bole baca blog merapu aku ni kalo dia rindukan aku..

No comments:

Post a Comment